كارگاه خلاقيت مادر و كودك

رزومه تحصيلي و كاري من

1394/4/25 4:29
نویسنده : بهار فلاح
645 بازدید
اشتراک گذاری

ليسانس صنائع و هنر دستي از دانشگاه هنر تهران

مدرك مربي هنري كودك از موسسه سرزمين باران

مدرك دانشگاه مجازي آموزش هنر كودك از دانشگاه هنر اتريش

سابقه ٥سال فعاليت حرفه اي در زمينه ي هنر كودك:

مربي خلاقيت در انجمن حمايت از كودكان كار

مربي خلاقيت مادر و كودك در مهد هاي أردي بهشت،جهان كودك و سروشا

تجربه ي كارگرداني،نويسندگي و بازيگري نمايش كودك در كارگاه نمايشي بومرنگ و ساخت نمايش در اتاق تولد تيراژه و سالن هاي نمايشي تهران

تجربه آموزش خصوصي نقاشي و سفالگري

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مائده
25 تیر 94 16:27
من بهمراه دخترم در کلاسهای خلاقیت مادر و کودک با مربیگری شرکت داشتم و خاطره خوبی از اون روزها دارم. انرژی زیاد و عشق عمیق شما به بچه ها که کاملا در رفتار و کلاس شما موج میزنه باعث برقراری یک رابطه موثر و مفید با بچه ها و مادرا میشه که کلاس رو فوق العاده جذتب میکنه. من با تمام وجود به همه دوستان و مادران مهربون توصیه میکنم که در این کلاسها شرکت کنند و نتیجه رو ببینند.